נעים להכיר

שמי דבורה גלעד, נשואה ואמא ל-4 ילדים וסבתא ל-2 נכדים מקסימים. במקצועי אני נושאת שני כובעים: מנחת קבוצות ומאמנת אישית כבר 17 שנים, במגוון רחב של קהילות מרתקות ומאתגרות, עם קהל מגוון, צעיר ובוגר, נשים וגברים. מיקוד האימון האישי שאני בחרתי להתמקד בו הוא אימון תעסוקתי. הכובע השני שלי הוא - מומחיות בפתרונות להפרעת קשב וריכוז, עם מגוון גילאים, צעירים ובוגרים, אותם אני כבר פגשתי ופוגשת לאורך כל שנות עבודתי בהוראה, בהנחייה ובאימון. ואני מאד מאד אוהבת את מה שאני עושה ופעילה בו. למרכז האימון, באשקלון, מגיעים אנשים, צעירים ובוגרים, הרוצים ליצור שינוי בר-ערך בחייהם ומתקיימות בו סדנאות במיקוד תעסוקתי ובמיקוד ניהול עצמי, ומפגשי העשרה בנושאים שונים. למרכז מגיעים גם הורים וילדים המחפשים פתרונות ודרכים יעילות להתמודד עם קשיים יומיומיים, ורוצים מאד למצוא דרך להצלחה, בתחום החברתי, הלימודי והרגשי. 40 שנות עבודתי בחינוך, הפגישו אותי עם ילדים והורים רבים, שמצאו את עצמם מתמודדים עם קשיים כאלו ואחרים, כשרגשות של כאב, תסכול, אכזבה, חוסר אונים, כעס מלווים אותם ביומיום. המפגשים הרבים כל כך עם קשיים מגוונים כל כך למדו אותי שקשת המאפיינים מאד גדולה וכל ילד וכל משפחה מביאים צרכים שונים לתהליך האימון. מה שאני במיוחד למדתי שישנה דרך להתגבר ולהתמודד עם כל קושי, ולאפשר לילדים שלנו ולעצמנו חיים טובים יותר, רגועים יותר איכותיים יותר. הנחת העבודה שלי, וזו הנחת עבודה המסתמכת על ניסיון רב שנים, היא שאפשר להצליח עם הפרעת קשב וריכוז, בכל גיל ובכל שלב בחיים. גישה יעילה יכולה להביא לנו תוצאות מעולות. התמודדות יעילה עם ADHD היא בעצם המפתח בכל הקשור ליצירת תוצאות טובות עבורנו כאנשים בוגרים ובכל הקשור למענה לילדים שלנו ולאפשר להם צמיחה והצלחה.

יש לי ארבעה ממים ברקורד המקצועי שלי!

את המם הראשון קבלתי כשהייתי מטפלת בבית ילדים בקיבוץ. מטפלת לילדים בבית הספר היסודי. הייתי שותפה שלהם לאורך כל היום. מארוחת הבוקר דרך ההסעה, הלימודים בבית הספר, וחזרה לקיבוץ, לארוחת צהריים, פעילויות חברתיות מגוונות וכייפיות. המם השני הגיע לאחר שלמדתי הוראה והתחלתי את דרכי המקצועית כמחנכת גם כאן לילדי היסודי – ד-ה-ו. כיתות היסודי מורכבות מילדים מקסימים עם כוחות וחוזקות ועם קשיים וחולשות. נטיית הלב שלי הלכה תמיד אל אלו שקשה להם יותר. הרבה שעות יש באמתחתי עם ילדי הקשב והריכוז, לקויות הלמידה, הקשיים הרגשיים והחברתיים. אתם ועם הוריהם. המם השלישית – הסבה מקצועית קלה, למדתי הנחיית קבוצות כדי לעצב לעצמי פרק שלישי בחיי המקצועיים והפכתי להיות מנחת קבוצות, מחוץ למערכת החינוך, מנחה עצמאית. 17 שנים שאני מנחה הורים וילדים להצלחה בלימודים. אני מלווה מנחה ומדריכה הורים וילדים ליצור תנאים טובים להצלחה שלהם. במקביל אני מנחה סדנאות תעסוקה עם מגוון רחב של קהילות. אמנם זה היה אך טבעי שאתמחה בתחום החינוך, אך החיים יש להם תכניות משלהם והשתלבתי בתחום התעסוקה בעניין רב. מתוך רצון להוסיף עוד ערוץ מקצועי הוספתי עוד מם – ולמדתי אימון אישי. השילוב של מטפלת - מחנכת – מנחה – מאמנת, הוסיף לניסיון המקצועי שלי נקודות מבט מגוונות ומעשירות והעצים את האפשרות שלי להיות ברת ערך לכל כך הרבה משפחות ועל כך אני מודה. גם במעגלי התעסוקה אני מביאה מתוך עולם ההנחייה ומתוך עולם האימון, כלים שמאפשרים למתאמנים שלי ליצור פריצות דרך משמעותיות בחיים שלהם בכלל ובתחום התעסוקה בפרט.

להיות עצמאית

17 שנות עשייה עצמאית במרחב האימון וההנחיה למדו אותי על נושאים שלא היה לי מושג בהם: על שיווק, על פרסום, על המדיה, על מטרות עסקיות, על התנהלות עסקית, על תקשורת יעילה ואפקטיבית, על אסרטיביות, על כך שכדי שאשיג את מה שאני רוצה אני נדרשת להיות על המגרש, להיות פעילה, להיות ביוזמה. בתוך זה יושבת לה התמודדות עם תסכולים, אכזבות, רפיון, בדידות. תחושות לא נעימות ובוודאי לא מקדמות. גם אתן למדתי להתמודד. כשנחבר את כל החוויה הזו עם הפרעת קשב וריכוז נקבל קרוסלה שמסתובבת מהר מהר ואת בקושי מצליחה לנשום. מהמקום הזה אני מאמנת עצמאיות לקשב ולריכוז, לנשימות ולפעילות עם חיוך אהבה ותוצאות.

מאמנת לקבל, להאמין, להצליח

רוצה לקבל יותר פרטים על השירותים שאני נותנת?

השאיר/י פרטים ואחזור אליך בהקדם

אנא הזן את השם שלך.
אנא הזן מספר טלפון תקין.
אנא הזן הודעה.

תעודות מקצועיות