קורסים דיגיטליים להורים

האני מאמין שלי שכל הורה

יכול להיות מנטור עבור הבן/הבת שלו

ולהוביל אותם להצלחה, גם בלימודים וגם עם חברים!

מצליחטור
כישורים חבתריים
קולר

מי אני?

46458577_2008781695834101_7615656861886316544_n

אני דבורה גלעד, עוזרת להורים, לילדים ולמבוגרים להתמודד בהצלחה עם סוגיות אופייניות לקהילת הקשב ופעלתנות היתר.
אני עוזרת לילדים וגם למבוגרים שיש להם הפרעת קשב, להרגיש בטוחים יותר, נינוחים יותר, יעילים יותר, שתהיה להם חוויה שיש להם שליטה על החיים שלהם ושהם מצליחים להתנהל באופן מיטבי.
וכל זה על פי שיטת C.F.L - COACHING FOR LEARNING שפיתחתי. אני באה מתחום החינוך, הנחיית קבוצות ואימון אישי.

הניסיון שלי מכיל מפגשים עם מאות הורים וילדים ומבוגרים שחווים קשיים ברמה היומיות, מרגישים מתוסכלים וחסרי אונים ולא מוצאים את הדרך (קילומטרז' של 23 שנים באימון).

לכן, היה לי חשוב ליצור מוצר דיגיטלי בו אני מלמדת את הלקוחות שלי שיטות פשוטות להתנהלות יעילה, לניהול הזמן שלהם, לניהול הרגשות שלהם, האימפולסיביות והתנועתיות.

אני מלמדת אותם שיטות להרגיש טוב יותר עם עצמם. וכל זה כדי שהביטחון שלהם (גם מבוגרים וגם ילדים) יתחזק, כדי שהם יצליחו לשתף פעולה עם דרישות חינוכיות או דרישות מערכתיות, כדי ליצור אווירה טובה בבית ושתהיה להם חוויה של צמיחה והתקדמות, מימוש והגשמה!

 הורים ממליצים

"דבורה אישה נפלאה, מקצועית נעימה, עם גישה מעולה לילדים, עברנו אצלה תהליך מדהים, ממש מהפך, מילד שמסרב ללמוד, כל יום בכי כעסים וקושי גדול בהתמודדות מול שיעורי הבית, לתלמיד שמח, שרוצה להצליח, שמשקיע וקוטף את פרותיו... הציונים שלו נהדרים ממש מעורר גאווה גדולה מאד. ממליצה בחום!"

"רכשתי את "מצליחטור", הקורס הדיגיטלי להורים של דבורה וקיבלתי כלים משמעותיים להתמודדות עם הילד שלי - בהבנה ושמחה . נוצרה התקדמות בקשר האישי וגם בפן הלימודי. תודה רבה."

 


"בליווי מקצועי שעשינו אצל דבורה המקסימה, למדנו להעניק ולתת לבתנו פרגון והעצמה על כל הצלחה קטנה שאליה הגיעה. במשך הזמן ההצלחות הלכו והתעצמו ובהן גם הילדה שהרגישה שיש לה כלים להתמודד עם הקשיים והתסכול. תודה לך דבורה על כלים נפלאים ומשמעותיים."

דבורה גלעד - מאמנת משפחות קשב - 0528773160