אימון אישי לעצמאיות

מה זה אומר להיות עצמאית?

ברוכות הבאות לעולם העצמאיות, עצמאיות בעלות עסק. עולם מורכב, מאתגר, מצמיח ומעניין ביותר. אני עצמאית, מתגוררת באשקלון ומרכז האימון שלי באשקלון.
להיות עצמאית זה אומר גם להתמודד לבד עם הרבה מאד תחומים.
הרעיון של קבוצת אימון לעצמאיות נולד מתוך הצורך הזה ומטרת הקבוצה היא גם לתת מסגרת של שיתוף פעולה ותמיכה וגם לתת כלים פרקטיים ויישומיים להתנהלות האישית של כל אחת ואחת כבעלת עסק וכבעלת עוד כובעים, אמא, בת זוג, מנהלת משק בית ועוד.
בחירת הכלים נעשית מתוך הידע, ההבנה והניסיון שלי וגם מתוך הקשבה לצרכים של כל משתתפת בתכנית. כשכל אחת מאתנו בעצם רוצה להתקדם ברמה העסקית ולהתנהל בצורה יעילה.
אז זה המקום לחסוך בזמן, לקבל תמיכה, להיות פרואקטיבית, לצמצם תסכולים ולקבל ידע מקדם. מניסיון רב שנים שלי אני יודעת שהכוונה ועידוד, כלים מעשיים ומיקוד, התמודדות עם חסמים וגילוי הכישורים, עם סימון מטרה ובניית תכנית עבודה, אפשר לקדם את העסק שלך, וליצור תנאים טובים יותר להצלחה שלך.

להיות עצמאית

21 שנות עשייה עצמאית במרחב האימון וההנחיה למדו אותי על נושאים שלא היה לי מושג בהם: על שיווק, על פרסום, על המדיה, על מטרות עסקיות, על התנהלות עסקית, על תקשורת יעילה ואפקטיבית, על אסרטיביות, על כך שכדי שאשיג את מה שאני רוצה אני נדרשת להיות על המגרש, להיות פעילה, להיות ביוזמה.
בתוך זה יושבת לה התמודדות עם תסכולים, אכזבות, רפיון, בדידות. תחושות לא נעימות ובוודאי לא מקדמות. גם אתן למדתי להתמודד.
כשנחבר את כל החוויה הזו עם הפרעת קשב וריכוז נקבל קרוסלה שמסתובבת מהר מהר ואת בקושי מצליחה לנשום. מהמקום הזה אני מאמנת עצמאיות לקשב ולריכוז, לנשימות ולפעילות עם חיוך אהבה ותוצאות.

הפרעת קשב וריכוז לעצמאיות

רוצה לקבל עוד פרטים, צרי עמי קשר ואחזור אליך בהקדם

אנא הזן את השם שלך.
אנא הזן מספר טלפון תקין.
אנא הזן הודעה.

אימון עצמאיות לקשב, זהו אימון של 3 מפגשים, כשבכל מפגש אנחנו מזהות גורם מעכב, מאתרות על מה זה יושב ואני מלמדת שיטה איך לעקוף אותו.
מכירות עצמאיות, שמשהו עוצר אותן מלהשיג את המטרות שלהן, או להתקדם ולקדם את העסק שלהן - אשמח שתספרו להן האימון הייחודי שבניתי עבורן.

אימון אישי

המלצות

נפגשתי עם דבורה גלעד המקסימה לפגישה על דיוק וניהול זמן. נושא שאני מתקשה אתו מאד. דבורה ברוגע ובשלווה שלה, עשתה לי המון סדר ואף לימדה אותי טכניקה שאני הולכת לבצע. תודה רבה דבורה על מפגש מלא ערך ואהבה. ממליצה בחום כי לנו העצמאיות יש המון תחומי עיסוק והגיע הזמן לנהל את זה ולעשות סדר בכדי להיות אפקטיביות יותר.

הגעתי אליך לחוצה עם הרבה הרים גבוהים לטפס, בלי יכולת לדעת איך משתמשים בכלי הטיפוס, ואתך צעד אחר צעד טפסנו על ההר הגבוה. פעם נתת לי חבל לטפס גבוה יותר ופעם פטיש, פעם רק הקשבת ופעם היה לך מה לומר. את סל הכלים שלך שעכשיו אצלי אני לוקחת איתי בלב, אני משתמשת בכל פעם בכלי אחר לפי הצורך וזוכרת איך הוא עוזר בטיפוס. עכשיו ההרים כבר לא גבוהים, ואם הם כן יש לי סל גדול של כלי טיפוס - מה הבעיה? מטפסים. תודה רבה על ההקשבה, היכולת לשלוף מהכובע (הסל) את המילה או הכלי המתאים וכך יכולתי להרגיש (כמו קסם) איך דברים משתנים אצלי וגם בסביבתי. מקווה שיהיו לנו עוד הרבה הרים לטפס יחד (כלומר מטרות חדשות). באהבה, עינת.